دوره پنجم میس عطی: آقای سیب زمینی و مانسترها

درباره دوره

به پلی روم مجازی میس عطی خوش آمدید! میس عطی عاشق بازی کردن، یادگرفتن، کاردستی و آهنگ خواندن با کودکان است. میس عطی ساعت‌ها فعالیت جذاب تهیه کرده تا کودکان در منزل زبان دوم خود را با سرگرمی و بازی یاد بگیرند. در پلی روم مجازی میس عطی، زمانی که کودکان روبروی صفحه نمایش سپری می‌کنند امن و بدون نگرانی است تا به رشد آن‌ها کمک کند. 

ویژگی‌های پلی روم مجازی میس عطی

آموزش تعاملی: در پلی روم مجازی میس عطی، زمانی که کودکان روبروی صفحه نمایش سپری می‌کنند امن و بدون نگرانی است تا به رشد آن‌ها کمک کند و منجر به آسیب‌های جبران ناپذیر نشود.

مهارت‌های چندگانه: بازی ها و فعالیت ها طوری طراحی شدند که بچه ها علاوه بر دوزبانگی مهارت های چندگانه خود مثل حل مسئله، هماهنگی دست و چشم، دست ورزی، خلاقیت، مهارت بازی کردن، فکر کردن و قوه تخیل رو تقویت کنند.

آموزش غیر مستقیم: تو هر ویدیو میس عطی با بازی های متنوع، کاردستی و نقاشی بچه ها رو غیر مستقیم در معرض زبان انگلیسی با لهجه اصیل قرار میده.

دوره آموزش آقای سیب زمینی و مانسترها، برای کودکان دوزبانه

پنجمین دوره بسته های آموزشی کودک دوزبانه درباره آقای سیب زمینی و هیولاهای بامزه است! این بسته منحصربه‌فرد سه ویدیوی جذاب را ارائه می‌دهد که با دقت توسط میس عطی ساخته شده‌اند تا یادگیری دوزبانه را به یک ماجراجویی شاد برای کودکان شما تبدیل کند. با آهنگ ها و فعالیت‌های جذاب با آقای سیب زمینی و هیولاها، کودکان نه تنها لذت خواهند برد، بلکه با اعضای مختلف بدن و احساسات به شیوه ای مناسب و جذاب برای کودکان آشنا می شوند.

با فعالیت‌های تعاملی و کارتون‌های جذاب بچه‌ها از سر هم کردن آقای سیب زمینی لذت می‌برند در حالی که بدون زحمت تفاوت‌های ظریف زبان انگلیسی را جذب می‌کنند. این بسته یک محیط طبیعی و غوطه ور ایجاد می کند که در آن کودکان نه تنها یک زبان جدید را یاد می گیرند بلکه دنیای شگفت انگیز احساسات و آناتومی را نیز کشف می کنند. میس عطی در این ویدیوها فرآیند آموزش زبان دوم را برای کودک عزیزتان جذاب و مانند بازی می‌کند.

 

برای اطلاع بیشتر از ویژگی‌های پلی روم مجازی به این صفحه مراجعه کنید 🙂

نمایش بیشتر

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • شعر، بازی و فعالیت‌های جذاب به زبان انگلیسی و برای آموزش کودک دوزبانه.
  • این دوره علاوه بر کمک به تسهیل دوزبانگی، به مهارت های چندگانه مثل حل مسئله، هماهنگی دست و چشم، دست ورزی، خلاقیت، مهارت بازی کردن، فکر کردن و قوه تخیل کمک می‌کند.

محتوای دوره

آقای سیب زمینی و ماسنترها

  • Silly Monster
    09:01
  • Mr.Potato Head
    11:04
  • Body Parts
    11:22

محتوای کمک آموزشی

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است