پلی روم مجازی
میس عطی رونمایی شد!

هم اکنون می‌توانید با خرید دوره‌ی کامل مجازی میس عطی
آموزش کودک دوزبانه خود را بصورت تخصصی شروع کنید!

هم اکنون می‌توانید با خرید دوره‌ی کامل مجازی میس عطی، آموزش کودک دوزبانه خود را بصورت تخصصی شروع کنید!

پخش ویدیو

ویژگی‌های پلی روم مجازی

بشنویم از چند ویژگی اصلی دوره‌ی مجازی میس عطی که می‌ترکونه !

آموزش تعاملی

تمامی ویدیوها به صورت کاملا تعاملیه یعنی کودک شما همزمان با میس عطی بازی میکنه و فعالیت ها رو انجام میده!

مهارت‌های چندگانه

بازی ها و فعالیت ها طوری طراحی شدن که بچه ها علاوه بر دوزبانگی مهارت های چندگانه خود مثل حل مسئله، هماهنگی دست و چشم، دست ورزی، خلاقیت، مهارت بازی کردن، فکر کردن و قوه تخیل رو تقویت کنن!

آموزش غیر مستقیم

تو هر ویدیو میس عطی با بازی های متنوع، کاردستی و نقاشی بچه ها رو غیر مستقیم در معرض زبان انگلیسی با لهجه اصیل قرار میده!

با 20% تخفیف خریداری کنید

مجموعه کامل کودک دوزبانه

8،360،000 تومان

مشاهده دوره‌های پلی روم مجازی

شما همچنین می‌توانید دوره‌هایی که داخل این مجموعه کامل قرار دارند را بصورت جداگانه هم مشاهده کرده و تهیه کنید.

محتوای مجموعه کامل کودک دوزبانه

✅ 26 ویدیو با کیفیت بالا و تعاملی: مجموعه کامل کودک دوزبانه میس عطی دارای 8 دوره و 26 ویدیو است که با دقت توسط میس عطی ساخته شده تا کودک شما را در مسیر دوزبانگی بصورت اصولی و تخصصی و سرگرم کننده همراهی کند. هر ویدیو مملو از تصاویری جذاب و باکیفیت، فعالیت ها و بازی با میس عطی، کاردستی و شعرخوانی است. این ویدیوها موضوعات مختلفی از رنگ‌ها گرفته تا حیوانات و… را پوشش می‌دهد.

✅ برنامه درسی جامع: ویدیوهای ما طیف وسیعی از موضوعات، از جمله واژگان، دستور زبان، درک مطلب، تلفظ و مهارت های مکالمه را پوشش می دهند. با راهنمایی میس عطی و البته با آموزش غیر مستقیم، فرزند شما پایه ای قوی در زبان انگلیسی پیدا می‌کند و اعتماد به نفس برقراری ارتباط روان را به دست می آورد.

✅ فعالیت های آموزشی تعاملی: بازی ها و فعالیت های میس عطی فقط به یادگیری زبان دوم کمک نمی‌کنند. این فعالیت ها برای تقویت مهارت‌های چندگانه مثل حل مسئله، هماهنگی دست و چشم، دست ورزی، خلاقیت تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله کودک شما طراحی شده اند.

✅ نرم افزار آنلاین آموزشی: ما اهمیت مشارکت والدین در مسیر یادگیری کودک را درک می کنیم. به همین دلیل است که ما پشتیبانی جامعی را برای والدین ارائه می‌کنیم، از جمله ابزارهای ردیابی پیشرفت، استراتژی‌های یادگیری پیشنهادی، و نکاتی برای ایجاد یک محیط غنی از زبان در خانه. در پلی روم مجازی میس عطی می‌توانید دوره‌های خود را مشاهده کرده، پیشرفت هر دوره را ببینید و فایل‌های مورد نیاز را دانلود کنید. هرجا که یک سیستم یا تلفن همراه با شما باشد آموزش های میس عطی همراه شما و کودک عزیزتان خواهد بود!

لحظات مجازی، بدون نگرانی

در پلی روم مجازی میس عطی، مدت زمانی که کودکان روبروی صفحه نمایش سپری می‌کنند امن و بدون نگرانی است. این لحظات مجازی کاملا تعاملی است. بازی‌های میس عطی به رشد مهارتی، شناختی و زبانی کودکان کمک می‌کند.

✅ لحظات مجازی بدون نگرانی برای کودک عزیزتان

✅ محتوای امن و بدون تبلیغات

✅ با سرعت آرام و مناسب ذهن کودکان

✅ محتوای مناسب، آموزشی و جذاب

✅ با روش تایید شده توسط جامعه گفتار درمانی کودکان

✅ موضوعاتی که فرزند شما به آن علاقه مند است

✅ محتوایی که می‌توانید بارها استفاده کنید

چرا پلی روم مجازی میس عطی را انتخاب کنید؟

🔹 جذاب و سرگرم کننده: ویدیوهای ما با دقت طراحی شده اند تا توجه فرزند شما را جلب کنند و یادگیری زبان انگلیسی را به تجربه ای لذت بخش تبدیل کنند.

🔹 محتوای با کیفیت بالا: ما کیفیت را در هر جنبه ای از بسته خود، از تولید ویدیوهایمان و ضبط صداها گرفته تا طراحی برنامه درسی، در اولویت قرار می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که فرزند شما بهترین مطالب آموزشی را دریافت می کند.

🔹 راهنمایی تخصصی: اگر سوالی در رابطه با نحوه استفاده از دوره‌ها داشته باشید، در هر مرحله تیم پشتیبانی میس عطی در کنار شماست.

🔹 یادگیری انعطاف‌پذیر در پلتفرم: پلتفرم مجازی ما به فرزند شما امکان می‌دهد تا با سرعت خودش، در هر زمان و هر مکان، یاد بگیرد، و این کار را برای والدین پرمشغله راحت می‌کند و با برنامه کودک شما سازگار است.

🔹 نتایج اثبات شده: والدین بی‌شماری با اعتماد به میس عطی و صبوری شاهد شکوفایی مهارت‌های زبانی فرزندانشان با روش‌های آموزشی میس عطی بوده‌اند. به جمع والدین راضی ما بپیوندید و خودتان تفاوت را ببینید!