5.00
(1 امتیاز)

مجموعه کامل کودک دوزبانه میس عطی: مجموعه 8 دوره

درباره دوره

به پلی روم مجازی میس عطی خوش آمدید! میس عطی عاشق بازی کردن، یادگرفتن، کاردستی و آهنگ خواندن با کودکان است. میس عطی ساعت‌ها فعالیت جذاب تهیه کرده تا کودکان در منزل زبان دوم خود را با سرگرمی و بازی یاد بگیرند. در پلی روم مجازی میس عطی، مدت زمانی که کودکان روبروی صفحه نمایش سپری می‌کنند امن و بدون نگرانی است. این لحظات مجازی کاملا تعاملی است. بازی‌های میس عطی به رشد مهارتی، شناختی و زبانی کودکان کمک می‌کند. 

ویژگی‌های پلی روم مجازی میس عطی

آموزش تعاملی: در پلی روم مجازی میس عطی، زمانی که کودکان روبروی صفحه نمایش سپری می‌کنند امن و بدون نگرانی است تا به رشد آن‌ها کمک کند و منجر به آسیب‌های جبران ناپذیر نشود.

مهارت‌های چندگانه: بازی‌ها و فعالیت‌ها طوری طراحی شدند تا بچه‌ها علاوه بر پیشرفت در دوزبانگی، مهارت های چندگانه خود‌ را مثل حل مسئله، هماهنگی دست و چشم، دست ورزی، خلاقیت، مهارت بازی کردن، فکر کردن و قوه تخیل؛ تقویت کنند.

آموزش غیر مستقیم: در هر ویدیو، میس عطی با بازی‌های متنوع، کاردستی و نقاشی، کودکان را به طور غیر مستقیم، در معرض زبان انگلیسی با لهجه اصیل قرار می‌دهد.

مجموعه آموزش کامل برای کودکان دوزبانه

مجموعه کامل کودک دوزبانه میس عطی، مجموعه ایست از 8 دوره کامل با موضوعات جذاب و منحصر بفرد. هر دوره با دقت توسط میس عطی ساخته شده تا کودک شما بصورت اصولی و با لهجه اصیل زبان دوم را از طریق بازی و فعالیت های جذاب همانند زبان اول خود یاد بگیرد.

در این مجموعه، کودکان یک سفر آموزشی را آغاز می‌کنند و طیف متنوعی از موضوعات و فعالیت‌ها را فرا می‌گیرند. از بازی با رنگ ها، ماهی گیری و بی بی شارک گرفته تا «اتوبوس مدرسه» و «آقای سیب‌زمینی» «میمون‌های کوچک»، «بی‌بی جی جی» و «بیایید آب بازی کنیم!» هر دوره، مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از ویدیوهای سرگرم‌کننده با حضور میس عطی است. این دوره‌ها همچنین شامل شعرهای کودکانه، کاردستی، نقاشی و محتوای کمک آموزشی مکمل نیز می‌باشند.

کودکان عزیزتان نه تنها زبان دوم را فرا می‌‎گیرند بلکه درگیر مهارت های ضروری زندگی نیز می‌شوند که به رشد شناختی و زبانی آن‌ها کمک می‌کند. مجموعه آموزشی دوزبانه میس عطی همراهی عالی برای والدینی است که به دنبال منبعی همه جانبه، سرگرم کننده و آموزشی برای کودکان دوزبانه هستند. با استفاده از پلی روم مجازی میس عطی، یادگیری زبان انگلیسی به یک تجربه لذت بخش تبدیل می شود که باعث ایجاد حس کنجکاوی، خلاقیت و عشق مادام العمر به زبان انگلیسی می شود.

برای اطلاع بیشتر از ویژگی‌های پلی روم مجازی به این صفحه مراجعه کنید 🙂

نمایش بیشتر

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • این دوره برای دوزبانه شدن کودکان طراحی شده است، علاوه بر کمک به تسهیل دوزبانگی، به مهارت های چندگانه مثل حل مسئله، هماهنگی دست و چشم، دست ورزی، خلاقیت، مهارت بازی کردن، فکر کردن و قوه تخیل کمک می‌کند.

محتوای دوره

پکیج اول میس عطی: دنیای رنگ‌ها

  • Color Hunt
    14:32
  • Coloring a rainbow
    11:43
  • Mr.Brown Bear
    11:29
  • محتوای کمک آموزشی – سلام!
    01:31
  • محتوای کمک آموزشی – 1
    02:01
  • محتوای کمک آموزشی – 2
    03:03
  • محتوای کمک آموزشی – 3
    04:38
  • محتوای کمک آموزشی – 4
    01:33
  • محتوای کمک آموزشی – 5
    04:38
  • محتوای کمک آموزشی – 6
    01:56

پکیج دوم میس عطی: بیبی شارک و خانواده!

پکیج سوم میس عطی: بریم ماهیگیری!

پکیج چهارم میس عطی: اتوبوس مدرسه

پکیج پنجم میس عطی: آقای سیب زمینی و مانسترها

پکیج ششم میس عطی: میمون کوچولو‌ها

پکیج هفتم میس عطی: از نی‌نی مراقبت کنیم!

پکیج هشتم میس عطی: آب بازی کنیم!

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است