دوره اول میس عطی: دنیای رنگ‌ها

درباره دوره

به پلی روم مجازی میس عطی خوش آمدید! میس عطی عاشق بازی کردن، یادگرفتن، کاردستی و آهنگ خواندن با کودکان است. میس عطی ساعت‌ها فعالیت جذاب تهیه کرده تا کودکان در منزل زبان دوم خود را با سرگرمی و بازی یاد بگیرند. در پلی روم مجازی میس عطی، مدت زمانی که کودکان روبروی صفحه نمایش سپری می‌کنند امن و بدون نگرانی است. این لحظات مجازی کاملا تعاملی است. بازی‌های میس عطی به رشد مهارتی، شناختی و زبانی کودکان کمک می‌کند. 

ویژگی‌های پلی روم مجازی میس عطی

آموزش تعاملی: در پلی روم مجازی میس عطی، زمانی که کودکان روبروی صفحه نمایش سپری می‌کنند امن و بدون نگرانی است تا به رشد آن‌ها کمک کند و منجر به آسیب‌های جبران ناپذیر نشود.

مهارت‌های چندگانه: بازی‌ها و فعالیت‌ها طوری طراحی شدند تا بچه‌ها علاوه بر پیشرفت در دوزبانگی، مهارت های چندگانه خود‌ را مثل حل مسئله، هماهنگی دست و چشم، دست ورزی، خلاقیت، مهارت بازی کردن، فکر کردن و قوه تخیل؛ تقویت کنند.

آموزش غیر مستقیم: در هر ویدیو، میس عطی با بازی‌های متنوع، کاردستی و نقاشی، کودکان را به طور غیر مستقیم، در معرض زبان انگلیسی با لهجه اصیل قرار می‌دهد.

دوره آموزش رنگ‌ها برای کودکان دوزبانه

اولین دوره آموزش کودک دوزبانه میس عطی درباره دنیای رنگ‌ها است. این بسته هیجان انگیز شامل 5 ویدیوی جذاب از میس عطی و پر از فعالیت های سرگرم کننده است. اگرچه این دوره برای آموزش رنگ‌ها به کودکان دوزبانه طراحی شده است اما، مهارت‌های شنیداری و گفتاری کودک شما را به طور کلی تقویت می‌کند.

میس عطی است به شما پیشنهاد می‌کند مسیر دوزبانگی را از این دوره شروع کنید. تماشا کنید که کوچولوهای شما به یک سفر رنگارنگ یادگیری و سرگرمی می‌روند. برای کشف دنیای پر جنب و جوش رنگ ها با میس عطی آماده بشید!

 

برای اطلاع بیشتر از ویژگی‌های پلی روم مجازی به این صفحه مراجعه کنید 🙂

نمایش بیشتر

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • رنگ‌ها، اعداد، حیوانات، شعر، بازی و فعالیت‌های جذاب به زبان انگلیسی و برای آموزش کودک دوزبانه.
  • اگرچه این دوره برای آموزش رنگ‌ها به کودکان دوزبانه طراحی شده است اما علاوه بر کمک به تسهیل دوزبانگی، به مهارت های چندگانه مثل حل مسئله، هماهنگی دست و چشم، دست ورزی، خلاقیت، مهارت بازی کردن، فکر کردن و قوه تخیل کمک می‌کند.

محتوای دوره

رنگ ها
خلاصه ای از دوره رنگ ها

  • Color Hunt
    14:32
  • Coloring a rainbow
    11:43
  • Mr.Brown Bear
    11:29
  • Ice Painting
    12:53
  • Mixing Colors
    13:37

محتوای کمک آموزشی

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است