پخش ویدیو

کارتون های کریسمس!

Christmas Songs

تعطیلات کریسمس زمانی برای شادی، تفریح و گذراندن زمان با خانواده و عزیزان است. کریسمس همچنین می تواند فرصتی عالی برای انجام فعالیت های سرگرم کننده و آموزشی برای کودکان دو زبانه باشد. 

یکی از راه های ترکیب تفریح با یادگیری، تماشای کارتون های کریسمسی است. در لیست زیر، تعدادی از بهترین کارتون های دو زبانه کریسمسی را برای شما آماده کرده ایم تا کودک عزیزتان تعطیلات مفید و سرگرم کننده ای را داشته باشد. 

فراموش نکنید که همه این کارتون ها در عطی تی وی قابل تماشا هستند!

 

پپا پیگ کریسمس

پپا پیگ یک کارتون کودکانه و دوست داشتنی است که ماجراهای پپا، یک خوک کوچولوی بامزه و خانواده و دوستانش را دنبال می کند. 

در قسمت ویژه کریسمس این کارتون، یعنی “Peppa’s Christmas“، پپا و خانواده اش برای تعطیلات آماده می شوند. آنها برای بابانوئل نامه می نویسند، درخت کریسمس می خرند و مشتاقانه منتظر دیدار بابانوئل هستند. 

در ادامه داستان، بابانوئل لیست کریسمس خود را گم می کند و پپا و دوستانش باید در به خاطر سپردن اسباب بازی ها و تحویل آن ها به خانه های دیگر کمک کنند.

کارتون جذاب پپا پیگ، یکی از بهترین منابع برای کودکان دو زبانه است. در این اپیزود، کودکان با سنت ها و واژگان کریسمس آشنا می شوند و کودکان می توانند کلماتی مانند Santa Claus, Christmas tree و presents را به زبان انگلیسی بیاموزند. علاوه بر این، این اپیزود ارزش هایی مانند مهربانی، کار گروهی و حل مسئله را به کودکان می آموزد. 

برای تماشای پپا پیگ به کارتون های دو زبانه میس عطی سر بزنید!

 

مای لیتل پونی

مای لیتل پونی یک سریال انیمیشنی محبوب است که ماجراهای پونی های جادویی و رنگارنگ را در سرزمین Equestria را دنبال می کند. 

در قسمت ویژه کریسمس این کارتون، با عنوان “A Very Minty Christmas”، مینتی، یکی از شخصیت های اصلی، به طور تصادفی یک آب نبات جادویی را می شکند. 

مینتی برای جبران اشتباهش به قطب شمال سفر می کند تا مطمئن شود که کریسمس می تواند به شهر Ponyville برسد. در طول راه، او اهمیت دوستی، بخشش و مفهوم واقعی تعطیلات را می آموزد.

کارتون مای لیتل پونی در کنار جذابیتش، یک منبع عالی برای دو زبانگی است.  با تماشای اپیزود “A Very Minty Christmas”، کودکان می توانند واژگانی مانند North Pole, candy cane و Christmas magic را یاد بگیرند. 

آنها همچنین می توانند مضامین دوستی، مهربانی و مقابله با مشکلات را به زبان انگلیسی بیاموزند و به خاطر بسپارند. 

برای تماشای مای لیتل پونی به کارتون های دو زبانه میس عطی سر بزنید!

 

سارا اند داک

سارا اند داک یک سریال انیمیشنی جذاب است که ماجراهای سارا، دختری جوان، و بهترین دوستش، اردک را دنبال می‌کند. سارا در این اپیزود که “Christmas” نام دارد، قصد دارد تا چراغ های ویژه ای را برای درخت کریسمس خود پیدا کند. 

او با کمک دوستش، باگ، برای یافتن این چراغ ها یک ماجراجویی جذاب را شروع می کند. آن ها در طول مسیر با شخصیت های مختلفی روبرو می شوند و شگفتی های فصل تعطیلات را تجربه می کنند.

“Christmas” فرصتی را برای کودکان فراهم می کند تا واژگانی چون tree, lights و decorations را بیاموزند. همزمان با تقویت مهارت های دو زبانه، آن ها با مضامینی چون دوستی، خلاقیت و توانایی حل مسئله آشنا می شوند. 

برای تماشای سارا اند داک به کارتون های دو زبانه میس عطی سر بزنید!

 

بلویی کریسمس

بلویی یک انیمیشن استرالیایی است که ماجراهای یک توله سگ دوست داشتنی به نام Bluey و خانواده اش را دنبال می کند. 

در قسمت ویژه کریسمس این مجموعه، با عنوان “Verandah Santa”، همه اعضای خانواده برای جشن کریسمس استرالیایی گرد هم می آیند و بلویی یک خرس عروسکی جدید را به عنوان هدیه دریافت می کند.

با این حال، خرس عروسکی از بازی ها لذت نمی برد و می خواهد به خانه برود. این وظیفه دوست بلویی، یعنی فریسکی است که خرس را متقاعد کند که بماند و از جشن کریسمس لذت ببرد.

“Verandah Santa” چشم اندازی منحصر به فرد از کریسمس ارائه می دهد و سنت ها و فرهنگ کشور استرالیا را به نمایش می گذارد. 

کودکان می توانند واژگانی مانند gift, family و festive را بیاموزند و در عین حال با مفاهیمی مثل خانواده، همدلی و مشارکت آشنا شوند. 

برای تماشای بلویی به کارتون های دو زبانه میس عطی سر بزنید!

 

داک مک استافینز کریسمس

داک مک استافینز ماجراهای دختر جوانی به نام داک را دنبال می کند که می تواند اسباب بازی ها را با گوشی پزشکی جادویی خود تعمیر کند. 

در قسمت کریسمس این انیمیشن، با عنوان “A Very McStuffins Christmas“، داک و دوستان اسباب بازی اش به سفری جادویی به قطب شمال می روند تا یک هدیه گمشده را به بابا نوئل تحویل دهند. در طول راه، آنها اهمیت کار تیمی، همدلی و مفهوم واقعی کریسمس را یاد می گیرند.

تماشای کارتون داک مک استافینز می تواند برای کودکان دو زبانه یک تجربه جادویی و در عین حال آموزنده باشد. 

در این اپیزود، کودکان می توانند واژگان مربوط به کریسمس را یاد بگیرند و در عین حال با مضامینی چون دوستی، حل مسئله و تنوع فرهنگی آشنا می شوند. 

داستان سرایی جذاب و پیام های مثبت داک مک استافینز، آن را به یک انتخاب عالی برای یادگیری دو زبانه در طول کریسمس تبدیل کرده است.

برای تماشای داک مک استافینز به کارتون های دو زبانه میس عطی سر بزنید!

آهنگ های کریسمس - سوپر سیمپل سانگ

آهنگ های کریسمس - پینکوفانگ

آهنگ های کریسمس - کوکوملون

کارتون‌های مشابه

اشتراک شما پایان یافته !

برای ادامه‌ی تماشای کارتون‌ها لطفا اشتراک خود را تمدید کنید !