پخش ویدیو

لرن انگلیش ویت مت

Learn English with Matt

انگلیسی را به راحتی به کوچولوهاتون آموزش بدهید و با کارتون های مت، انگلیسی را به روش سرگرم کننده یاد بگیرید! به مت در سفرش بپیوندید تا دنیا را کاوش کند و کلمات و عبارات جدیدی را در طول مسیر کشف کند.

با توضیحات ساده، طنز فراوان و فعالیت های سرگرم کننده فراوان، این راه عالی برای یادگیری سریع و موثر انگلیسی است. کودک خود را آماده کنید تا به یک زبان جدید مسلط شود

کارتون آموزش زبان انگلیسی با مت

آموزش زبان انگلیسی با مت، با استراتژی‌های خود، یادگیری زبان انگلیسی را به یک تجربه ماندگار برای کودکان تبدیل کرده است. مت، با شخصیت‌های مختلفی که در طول سفرهایش با آنها مواجه می‌شود، به کودکان مهارت‌های مکالمه، شنیداری و واژگان جدید را آموزش می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این کارتون آموزش زبان انگلیسی با مت، استفاده از موسیقی و آهنگ‌های متنوع است. این آهنگ‌ها به کودکان کمک می‌کند تا واژگان و ساختارهای زبانی را بهتر یاد بگیرند و در حافظه‌شان دوام بیاورند.

همچنین، با استفاده از کارتون‌های دوزبانه و روش‌های تدریسی مت، والدین می‌توانند مطمئن باشند که کودکانشان در بهترین محیط ممکن زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند. این کارتون با محتوای آموزشی خود نه تنها تاثیر بسزایی در یادگیری زبان دارد، بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس کودکان در استفاده از زبان انگلیسی نیز می‌شود.

پس، اگر به دنبال یک روش سرگرم‌کننده و موثر برای یادگیری زبان انگلیسی برای فرزندتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با کارتون آموزش زبان انگلیسی با مت و ماجراجویی‌های او آشنا شوید.

حرف A - قسمت 1

حرف B - قسمت 2

حرف C - قسمت 3

حرف D - قسمت 4

حرف E - قسمت 5

حرف F - قسمت 6

حرف G - قسمت 7

حرف H - قسمت 8

حرف I - قسمت 9

حرف J - قسمت 10

حرف K - قسمت 11

حرف L - قسمت 12

حرف M - قسمت 13

حرف N - قسمت 14

حرف O - قسمت 15

حرف P - قسمت 16

حرف Q - قسمت 17

حرف R - قسمت 18

حرف S - قسمت 19

حرف T - قسمت 20

حرف U - قسمت 21

حرف V - قسمت 22

حرف W - قسمت 23

حرف X - قسمت 24

حرف Y - قسمت 25

حرف Z - قسمت 26

تلفظ حروف A تا Z - قسمت 27

آهنگ تلفظ الفبای A تا Z - قسمت 28

حروف A تا Z با مثال - قسمت 29

حروف کوچک الفبای انگلیسی با آهنگ - قسمت ۳۰

کارتون‌های مشابه

اشتراک شما پایان یافته !

برای ادامه‌ی تماشای کارتون‌ها لطفا اشتراک خود را تمدید کنید !