شعر کودکانه انگلیسی میوه ها

شعر کودکانه انگلیسی میوه ها

یادگیری در مورد میوه ها به زبان انگلیسی، به رشد مهارت های کودک دو زبانه، مهارت های شناختی و حسی کودکان کمک می کند.

در حالی که روش های مختلفی برای آموزش میوه ها به زبان انگلیسی به کودکان وجود دارد، یکی از موثرترین و جذاب ترین روش ها از طریق شعر کودکانه انگلیسی است.

در این مقاله، مزایای استفاده از شعر‌ کودکانه انگلیسی درباره میوه‌ها را بررسی می‌کنیم و پنج شعر زیبا را در اختیار شما قرار می‌ دهیم تا با کودکانتان بخوانید.

دلایل کاربردی بودن شعر کودکانه انگلیسی برای یادگیری میوه ها

معرفی میوه ها به کودکان در سنین پایین، بخشی مهم از فرآیند دو زبانه شدن آن ها است. شما با گنجاندن آهنگ ها و اشعار در فرآیند یادگیری، یک محیط سرگرم کننده و تعاملی ایجاد می کنید که نه تنها در دو زبانه شدن آن ها مؤثر است، بلکه عشق به میوه ها را در آن ها تقویت می کند.

در اینجا، دلایل مفیدی برای آموزش میوه ها به کودکان از طریق شعر کودکانه انگلیسی آورده شده است:

  • تقویت واژگان و مهارت های دو زبانگی کودک
    شعر کودکانه انگلیسی درباره میوه ها، کودک را در معرض کلمات و عبارات جدید انگلیسی مرتبط با میوه ها قرار می دهد، دایره لغات آنها را گسترش می دهد و مهارت های دو زبانگی آنها را بهبود می بخشد. از طریق اشعار ساده و قابل فهم که کلمات مهم را تکرار می کنند، کودکان با نام میوه ها، رنگ ها، شکل ها و طعم ها آشنا می شوند و توانایی توصیف میوه ها را در زبان انگلیسی به دست می آورند.
  • بهبود رشد شناختی
    یادگیری میوه ها از شعر کودکانه انگلیسی، رشد شناختی کودک را تحریک می کند. همانطور که آنها به این ترانه ها گوش می دهند و همخوانی می کنند، حافظه، توجه و مهارت های حل مسئله آن ها درگیر می شود. یادگیری درباره میوه ها در زبان انگلیسی با کمک ملودی ها، ارتباطات شناختی آن ها را تقویت می کند و آن ها این اشعار را فراموش نخواهند کرد.
  • کاوش حسی
    انواع شعر کودکانه انگلیسی به کودکان این فرصت را می دهد تا میوه ها را از طریق حواس خود کشف کنند. آنها با توصیف طعم، بو و بافت میوه های مختلف به زبان انگلیسی، درک عمیق تری از دنیای اطراف خود خواهند داشت. تشویق کودکان به لمس، بوییدن و چشیدن میوه های مختلف در حین خواندن شعر، ادراک حسی آنها را تقویت می کند.
  • پرورش عادات غذایی سالم
    استفاده از شعر کودکانه انگلیسی برای معرفی میوه ها به کودکان، ارتباط مثبتی با تغذیه سالم ایجاد می کند. هنگامی که کودکان به شیوه ای لذت بخش و جذاب در مورد میوه ها یاد می گیرند، به احتمال زیاد دوست دارند میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهند.

اشعار جذابی که در پایین برای شما آماده کرده ایم، فقط بخش کوچکی از دنیای لذت بخش انواع شعر کودکانه انگلیسی است که برای آموزش میوه ها به کودکان در دسترس می باشد. این اشعار را در فعالیت های روزانه خود بگنجانید و ببینید که فرزند عزیزتان از همخوانی با آن ها چه لذتی می برد!

Cherry Rhyme

Cherries, cherries, ruby red,
want to try one? Go ahead!
Cherry pie or cherries jubilee,
find the pit and plant a cherry tree.
They’ll stain your mouth and hands bright red,
so never eat cherries under the covers in bed.

Apple Rhyme

Apples – yellow, red, and green,
we bob for apples at Halloween.
Apple juice and apple pie,
applesauce is fun to try.
Crunchy apples – have a bite!
A slice of apple is pure delight.

Banana Rhyme

Monkeys eat me, kids do too.
Gorillas love me, how ’bout you?
It’s fun to tug my yellow peel,
my creamy insides to reveal.
At camp, you roast banana boats,
chocolate and gooey, sliding down your throats.
By myself, I make a healthy snack,
potassium power in your lunch sack.

Grape Rhyme

Luscious grapes grow by the bunch.
Grapes are easy to pack for lunch.
In an arbor, on a vine, red or green,
they taste just fine.
Some have seeds, but others don’t.
Turn down a grape? I know I won’t!
You know what I think is most fun?
Just sit and eat them, one by one.

Watermelon Poem

They grow so big and heavy! Be careful not to drop!
That’d make an awful mess; you’d have to find a mop.
But some cold watermelon on a hot afternoon?
That’s better than ice-cream in August or June.
To pickle the rind, you must first scrape it clean.
Don’t forget to roast the seeds. That’s fine cuisine!

شعر کودکانه انگلیسی و کودک دو زبانه

آموزش میوه ها به کودکان برای رشد کلی آنها ضروری است و استفاده شعر کودکانه انگلیسی، باعث می شود روند یادگیری آن ها به یک بازی لذت بخش و جذاب تبدیل بشود.

با معرفی میوه ها از طریق ترانه های جذاب، مهارت های دو زبانگی کودک تقویت می شود، مهارت های شناختی او بهبود می یابد، حواس خود را در زبان انگلیسی کشف می کند و عادات غذایی سالم را پرورش می دهد.

با گنجاندن انواع شعر کودکانه انگلیسی در روند یادگیری فرزندتان، خواهید دید که او به میوه ها علاقه پیدا می کند و دوست دارد که این میوه ها را امتحان کند.
به یاد داشته باشید، فرآیند دو زبانگی کودک شما باید سرگرم کننده باشد تا او بتواند به صورت ناخودآگاه مفاهیم انگلیسی را بفهمد و در مکالماتش استفاده کند.

برای آهنگ های جذاب بیشتر کودک دو زبانه ، حتما به کارتون های میس عطی در وب سایت عطی تی وی سر بزنید؛ جایی که فرشته های کوچک شما می توانند از طیف گسترده ای از کارتون های دو زبانه لذت ببرند!