درباره میس عطی

 یکی از چالش‌های اصلی پدر و مادرهای امروزی، آموزش زبان دوم انگلیسی به کودکان یک تا پنج سال است. میس عطی، تسهیلگر و متخصص تربیت کودک دوزبانه به سبک زبان مادری با لهجه اصیل، با بیش از هفت سال سابقه فعالیت، کودکان را در این مسیر همراهی می‌کند.

تاریخچه فعالیت میس عطی

آغاز فعالیت و کلاس های خصوصی

میس عطی با داشتن تجربه بزرگ شدن در محیط های چند زبانه، کار خود را با الهام گرفتن از تجربه کودکی خود، از مهدهای کودک و آموزشگاه‌های زبان آغاز کرد. در ابتدای کار، او با ارائه متد تربیت کودک زبانه در مراکز مشغول به کار، با دیدن استقبال والدین از این روش، فعالیت رسمی خود را به صورت شخصی با ارائه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی، ادامه داد. این مرحله از کار او بسیار حائز اهمیت بود، زیرا میس عطی از این طریق توانست در محیطی واقعی با نیازها و چالش‌های کودکان در فرآیند دوزبانه شدن و یادگیری زبان انگلیسی آشنا شود.

روش آموزشی میس عطی

تربیت کودک دو زبانه با آموزش غیرمستقیم

روش آموزشی میس عطی بر پایه یادگیری غیر مستقیم زبان انگلیسی با لهجه اصیل است. در این روش، کودکان از طریق بازی و تعامل، در معرض زبان انگلیسی قرار می گیرند که این روند مانند فرآیند یادگیری زبان مادری است.
فرآیند تربیت کودک دو زبانه مسیری چند بعدی است که به علم روانشناسی، شناخت کودک و زبان شناسی نیازمند است. او با اشراف کامل به این مسیر، روند دو زبانه شدن کودکان را تسهیل می کند.

ترکیب بازی و سرگرمی در آموزش کودک دوزبانه

آموزش کودکان دوزبانه از طریق بازی و سرگرمی یک تکنیک موثر برای فراگیری زبان است. با گنجاندن فعالیت‌های بازی در درس زبان، کودکان می‌توانند زبان دوم را به روشی لذت‌بخش و تعاملی بیاموزند. این رویکرد نه تنها یادگیری زبان را سرگرم کننده می کند، بلکه تعامل و انگیزه کودکان را نیز افزایش می دهد. میس عطی از تکنیک ها و استراتژی های مختلفی مانند استفاده از آهنگ ها، قافیه ها و بازی ها برای معرفی مفاهیم واژگان و دستور زبان استفاده می‌کند. همچنین می توان از قصه گویی و نمایش عروسکی برای تحریک قوه تخیل کودکان و ارتقای رشد زبان استفاده کرد. علاوه بر این، فعالیت های تعاملی مانند ایفای نقش و بحث های گروهی فرصت هایی را برای کودکان فراهم می کند تا مهارت های زبانی خود را تمرین کنند. با تبدیل یادگیری زبان به یک تجربه بازی، کودکان می توانند به طور موثر زبان دوم را در حین سرگرمی یاد بگیرند.

خدمات میس عطی

خانه بازی کودکان دوزبانه: میس عطی با تربیت کردن کودکان دو زبانه باعث شد تا دیگر والدین نیز این روش را برای دو زبانه کردن کودکان خود انتخاب کنند و با استقبال والدین از خدمات و گسترش فعالیت‌های خود، پلی روم کودکان دو زبانه را راه‌اندازی کرد. این خانه بازی شامل بخش حضوری و آنلاین است.

پلی روم حضوری: خانه بازی حضوری میس عطی با هدف ساخت فضایی آرام، جذاب، مجهز و رویایی برای کودکان دوزبانه در سال 1401 توسط میس عطی طراحی و افتتاح شد. خانه بازی میس عطی فرصتی برای کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی در محیطی سرگرم کننده و فعال فراهم می‌کند.

پلی روم مجازی: با استقبال والدین از پکیج آنلاین میس عطی، ایده طراحی خانه بازی آنلاین شکل گرفت و میس عطی به زودی این خدمات را راه‌اندازی  خواهد کرد تا کودکان در اقصی نقاط کشور و خارج از کشور بتوانند در خانه نیز از این فرصت برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنند. پلی روم مجازی، ویدئوهای آموزشی و جذاب آفلاین از بازی ها و فعالیت های میس عطی است که به زودی بر روی سایت قرار می‌گیرد.

کارتون دوزبانه: میس عطی در وبسایت عطی تی وی کارتون های دوزبانه مناسب کودکان را جدا و دسته بندی کرده تا کودکان ایرانی در سراسر کشور بتوانند با در معرض زبان انگلیسی قرار گرفتن در مسیر دوزبانه شدن پیشرفت کنند.

سوالات متداول شما عزیزان

برای ثبت نام در کلاس‌های میس عطی می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید، با توجه به درخواست‌های زیاد شما عزیزان، سرویس کلاس‌های میس عطی معمولا دارای لیست انتظار است.

برای استفاده از خدمات خانه بازی حضوری باید در کلاس‌های میس عطی ثبت نام کنید یا در همین سایت از خانه بازی آنلاین میس عطی استفاده کنید.

کارتون‌های دوزبانه برای سنین 2 تا 7 سال در این وبسایت دسته بندی شده‌اند.

در حال حاضر کلاس‌ها فقط بصورت نیمه خصوصی و گروهی در پلی روم با لیست انتظار برگزار می‌شوند.