حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ برای کودکان

حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ برای کودکان

یادگیری حروف الفبای انگلیسی یک گام اساسی در دو زبانگی فرزند شما است که آموزش آن معمولاً با تشخیص مربی او آغاز می شود. شما به عنوان والدین، نقش مهمی در تقویت این مهارت ضروری ایفا می کنید.

در این راهنمای جامع، استراتژی‌ ها و تکنیک‌ های موثر برای آموزش حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ را بررسی می کنیم. از کتابخوانی گرفته تا سایر فعالیت های هیجان انگیز، در وب سایت میس عطی همه نکات کاربردی آموزش الفبا به کودکان را پیدا خواهید کرد.

در انتهای بلاگ، مجموعه فلش کارت آموزش حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ به همراه شعر آموزشی را برای کمک به یادگیری کوچولوی شما قرار داده ایم. فراموش نکنید که حتما از آن ها استفاده کنید!

1. باهم کتاب بخوانید

یکی از ساده‌ ترین و مؤثرترین راه‌ ها برای آموزش حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ به فرزندتان، از طریق کتابخوانی است. همانطور که با صدای بلند کتابی انگلیسی را برای فرزندتان می خوانید، از فرصت استفاده کنید، به حروف اشاره کنید و نحوه تشکیل کلمات را به او نشان دهید. برای لذتبخش کردن هرچه بیشتر آموزش الفبا، از کتاب های انگلیسی که به طور خاص بر حروف الفبا متمرکز هستند اضافه کنید.

برخی از بهترین کتاب های مناسب آموزش حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ این ها هستند:

  1. Dr. Seuss’s ABC” نوشته دکتر سوس
  2. Chicka Chicka Boom Boom” اثر بیل مارتین جونیور و جان آرچمبل
  3. Alphabet Mystery” نوشته آدری وود
  4. “Eating the Alphabet” نوشته لوئیس اهلرت

2. با حروف اسم فرزندتان شروع کنید

یک راه عالی برای شروع آموزش حروف الفبای انگلیسی بزرگ و کوچک به فرزندتان، این است که روی حروف نامِ خود او تمرکز کنید. کودکان حروف انگلیسی نام خود را راحت تر یاد میگیرند؛ چرا که صداهای مرتبط با اسمشان را بارها در طول زندگی خود شنیده اند. بنابراین شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و اجازه دهید او حروفی را یاد بگیرد که با آن ها آشناتر است.

برای جذاب‌تر کردن تجربه یادگیری، ایده‌های موجود در Pinterest را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که یادگیری حروف الفبای انگلیسی بزرگ و کوچک نیاز به صبر و تمرین دارد و باید برای کودک شما به تجربه ای شاد و سرگرم کننده تبدیل شود.

3. یادگیری حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ از طریق موسیقی

کودکان در محیطی که دارای موسیقی و جنب و جوش باشد رشد بهتری دارند و بیشتر یاد می گیرند. خوشبختانه، ویدیوهای آموزشی متعددی در وب سایت میس عطی موجود است که به دو زبانه شدن کودک شما کمک می کند. علاوه بر این، شما می‌توانید در پلتفرم هایی مانند یوتیوب به دنبال آهنگ های آموزش حروف الفبای انگلیسی بزرگ و کوچک بگردید.

برای جلوگیری از خسته شدن کودکتان و هیجان انگیز نگه داشتن چیزها، باهم سعی کنید حروف الفبا را از آخر به اول بخوانید! شما قطعاً تعجب خواهید کرد که فرزندتان با چه سرعتی می تواند این کار را انجام دهد.

4. باهم کاردستی درست کنید

آمیختن بازی با آموزش برای کودکان خردسال ضروری است. کاردستی درست کردن نه تنها خلاقیت کودکان را درگیر می کند، بلکه پیوندهای معناداری را بین این فعالیت ها و حروف الفبا در مغز آن ها ایجاد می کند.

تاج الفبا، یک کاردستی ساده و عالی است که می توانید با فرزندتان درست کنید و باهم نمایش اجرا کنید. این ها کلاه های کاغذی ساده ای هستند که روی هر کدام حروف متفاوتی از الفبا از A تا Z نوشته شده است. در حین ساخت این کلاه ها، کودک شما می تواند واژگان مرتبط با هر حرف را بیاموزد و حروف را با صدای بلند بخواند.

برای هر حرف، می توانید یک کلاه جداگانه بسازید. برای مثال، روی کلاه حرف A تصاویری از Apple، Airplane یا Ant نقاشی کنید. این فعالیت برای کودکان خردسال، کودکان مهدکودکی و پیش دبستانی عالی است. ساخت تاج الفبا نه تنها یک راه عملی برای آشنا کردن کودکان با حروف الفبای انگلیسی بزرگ و کوچک است، بلکه بازی را با آموزش ترکیب می کند.

5. فلش کارت حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ

استفاده از فلش کارت برای آموزش حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ به کودکان بسیار موثر است. فلش کارت ها، یک ابزار یادگیری بصری و عملی هستند و به کودکان کمک می کنند تا به راحتی اشکال و حروف را با هم مرتبط کنند. علاوه بر این، فلش کارت ها ابزاری سبک و قابل حمل هستند. شما می توانید با استفاده از فلش کارت، در محیط های مختلف با فرزندتان تمرین کنید.

در اینجا فلش کارت قابل پرینت حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ + شعر الفبای انگلیسی را برای شما آماده کرده ایم:

A is for Apple, tasty and bright
B is for Bird, flying in light

C for Car, racing away
D for Dinosaur, big and at play

E is for Elephant, large and strong
F for Fish, swimming along

G for Gift, tied up with a bow
H for House, where we all go

I for Ice Cream, cold and sweet
J for Jam, a yummy treat

K for Key, to open a lock
L for Lemon, sour as a rock

M for Mushroom, small and round
N for Notebook, where thoughts are found

O for Owl, hooting in the night
P for Palm Tree, tall and light

Q for Queen, with a crown so bright
R for Rainbow, full of light

S for Sun, shining so high
T for Tree, reaching the sky

U for Umbrella, for rain or sun
V for Violin, playing for fun

W for Watermelon, fresh and red
X for Xylophone, music in bed

Y for Yacht, on the water so blue
Z for Zebra, black and white too

From A to Z, what fun we've had
Learning our letters, makes us so glad!

آموزش حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ با میس عطی

آموزش حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ به کودکان می تواند هیجان انگیز و سرگرم کننده باشد. با ترکیب موسیقی، بازی و کاردستی، شما می توانید دانش الفبای کودک خود را قوی کنید.

به یاد داشته باشید، آموزش حروف الفبای انگلیسی کوچک و بزرگ تنها آغاز ماجراجویی فرزند شما است. برای پرورش مهارت های دو زبانگی کودک، کارتون های دوزبانه میس عطی را با فرزندتان تماشا کنید.