کلاس زبان آنلاین کودکان

بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان

در دنیای امروز، توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی دارای اهمیت بسیار زیادی است و به همین دلیل، الویت بسیاری از والدین، پیدا کردن بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان می باشد. اگر فرآیند یادگیری زبان انگلیسی از کودکی و به روش های صحیح شروع شود، آن ها قادر خواهند بود که زبان انگلیسی را مانند زبان مادری صحبت کنند.

میس عطی با بیش از هفت سال تجربه تدریس زبان به کودکان با روشی خلاقانه، کودکان را با موفقیت در مسیر دو زبانگی راهنمایی کرده است. می توان گفت که میس عطی، با روش تخصصی خود در آموزش مبتنی بر زبان مادری، مربی بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان در سطح کشور است.

بیائید با کلاس های آنلاین میس عطی آشنا شویم!

معرفی میس عطی

کودکی میس عطی در محیطی چند زبانه و چند فرهنگی، الهام بخش او برای شروع تدریس زبان انگلیسی در پیش دبستانی ها و مهد کودک ها بود. میس عطی با مشاهده واکنش مثبت والدین به رویکرد آموزشی خلاقانه اش، به تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی روی آورد.

این مرحله نقطه عطف مهمی برای او بود؛ زیرا به او اجازه داد تا نیازها و چالش ‌هایی را که کودکان در فرآیند دو زبانگی با آن مواجه هستند، درک کند.

روش تدریس میس عطی

روش تدریس میس عطی، مبتنی بر یادگیری غیرمستقیم زبان انگلیسی است که در آن کودکان از طریق بازی و تعامل با او به زبان انگلیسی مسلط می شوند. این رویکرد منعکس کننده روند طبیعی یادگیری زبان مادری است. درک عمیق میس عطی از روانشناسی کودک، او را قادر می سازد تا زبان انگلیسی را به طور موثر تدریس کند.

تأسیس بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان دو زبانه

برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده والدین، میس عطی آموزش زبان را به صورت مجازی راه اندازی کرد. می توان گفت که این دوره ها، بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان هستند.

این پلتفرم آنلاین به کودکان از اقصی نقاط کشور و حتی در سطح بین المللی اجازه می دهد تا از تخصص او بهره مند شوند. این کلاس زبان آنلاین کودکان، طیف وسیعی از کارتون های جذاب و آموزشی، بازی‌ های حسی و موزیک های شاد و کودکانه را ارائه می‌دهد و در دو زبانه شدن بسیاری از کودکان نقش اساسی ای داشته است.

اتاق بازی میس عطی: بهشت کودکان دو زبانه

موفقیت میس عطی در تأسیس بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان، منجر به تاسیس اتاق بازی کودک دو زبانه شد.

این فضای فیزیکی که برای ارائه یک محیط آرام، جذاب و رویایی برای یادگیری زبان طراحی شده است، توسط میس عطی در سال 2022 افتتاح شد. اتاق بازی دو زبانه به کودکان این فرصت را می دهد که انگلیسی را در محیطی سرگرم کننده و فعال، با سایر کودکان یا به صورت خصوصی بیاموزند.

گنجاندن بازی و سرگرمی در آموزش دو زبانه

پرورش کودک دو زبانه از طریق بازی و سرگرمی یک تکنیک موثر برای فراگیری زبان است. با ادغام بازی های حسی و آموزش صحیح، کودکان زبان انگلیسی را به شیوه ای لذت بخش و تعاملی یاد می گیرند.

این رویکرد نه تنها یادگیری زبان را سرگرم کننده می کند، بلکه انگیزه و تعامل کودکان را نیز افزایش می دهد. میس عطی از استراتژی های مختلفی مانند ترکیب آهنگ ها، بازی ها و فعالیت های مختلف برای معرفی مفاهیم واژگان و دستور زبان استفاده می کند.

بعلاوه، قصه گویی و نمایش عروسکی تخیل کودکان را تحریک می کند و در مسیر دو زبانه شدن آن ها مؤثر است. فعالیت های تعاملی، مانند ایفای نقش و بحث های گروهی، برای کودکان این فرصت را فراهم می کند تا مهارت های زبانی خود را تمرین کنند. با تبدیل یادگیری زبان به یک تجربه شاد و هیجان انگیز، کودکان می توانند به طور موثر زبان دوم را یاد بگیرند.

کارتون دو زبانه برای همه: وب سایت میس عطی

با تعهد میس عطی برای گسترش آموزش دو زبانه برای همه ی کودکان، او مجموعه ای از کارتون های دو زبانه را در وب سایت عطی تی وی به تفکیک سن قرار داده است.

این کارتون ‌ها به‌ طور خاص برای کودکان دو تا هفت ساله طراحی شده‌اند و با هدف سرگرمی و آشنا کردن فرزندان شما با زبان انگلیسی طراحی شده ‌اند. این کارتون های دو زبانه، با قرار دادن کودکان در معرض زبان انگلیسی از طریق محتوایی جذاب، کمک قابل توجهی به دو زبانه شدن آنها می کند.

سوالات متداول

سوال: چگونه می توانم فرزندم را در کلاس زبان آنلاین کودکان میس عطی ثبت نام کنم؟

پاسخ: برای ثبت نام فرزند خود در کلاس های آنلاین انگلیسی میس عطی، کافی است با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. به دلیل تقاضای زیاد، کلاس ها اغلب دارای لیست انتظار هستند. لطفا برای اطلاعات بیشتر وب سایت عطی تی وی را بررسی کنید.

سوال: در اتاق بازی دوزبانه میس عطی چه خدماتی ارائه می شود؟

پاسخ: اتاق بازی دوزبانه میس عطی خدمات متنوعی از جمله یادگیری زبان از طریق بازی و سرگرمی، فعالیت های تعاملی مثل نقش آفرینی و محیطی حمایتی و آرام برای رشد کودکان دو زبانه ارائه می دهد.

سوال: چگونه می توانم به کارتون های کلاس زبان آنلاین کودکان دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به کارتون های کلاس زبان آنلاین کودکان میس عطی، به وب سایت رسمی او در عطی تی وی مراجعه کنید. در عطی تی وی، طیف وسیعی از کارتون های آنلاین را برای بهبود یادگیری زبان فرزندتان پیدا خواهید کرد.

بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان برای فرشته های کوچک شما

کلاس زبان آنلاین کودکان میس عطی فرصت استثنایی را برای کودکان فراهم می کند تا دوزبانگی را آغازکنند. چه از طریق اتاق بازی دو زبانه فیزیکی، کلاس آنلاین انگلیسی کودکان مجازی و یا کارتون های عطی تی وی اقدام کنید، میس عطی تضمین می کند که کودکان شما به با کیفیت ترین منابع آموزشی دسترسی دارند.

فرصت آشنا کردن فرزند عزیزتان را با دنیای دوزبانگی از دست ندهید و همین الآن برای رزرو کلاس زبان آنلاین کودکان با ما تماس بگیرید.